20. 09. 2010.

danas je moja mama imala rođendan

Sretan ti rođendan, majko!
U mojoj obitelji sve su žene rođene u znaku djevice...osim mene. Moja mama, moja kćer, obje nevjeste, obje nećakinje...jedva sam živa od njih...

Broj komentara: 8:

  1. Draga Rea, moji iskreni izrazi sućuti!!:):):)

    Ja sam isti dan rođena i mislim da je jedna <3<3 djeva <3<3< dovoljno u jednoj kući. Dapače potrebno je imati barem jednu Svako dobro želim mami i tebi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha,sve je jasno! Jadna vaga uz satniju djeva...
    Mada zato muske djeve ja namirisem vezanih ociju...:)))
    Hvala na zeljama,svako dobro i sve lijepo zelim tebi, anonimna!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nela Tičinović-Giljanović: ‎...kod mene slično ali s Vagama,ha,ha....i moja draga teta imala jučer rođendan,pa nam ni Djeva nefali...:D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ali,vage su ipak drugo...Ugodna,zabavne,sofisticirane,ugodneoku,nenametljive,neodoljive,pouzdane,odane,sarmantne,zabavljacke,emotivne,itd,itd...dvostruka sam ta:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Nela Tičinović-Giljanović: ‎...he,he ove moje imaju i drugih karakteristika,sve to stoji,al dok ih pokrenem,pa dok se odluče,pa ovo ,pa ono,pa dok ih uravnotežiš sve opet ispočetka...uh,dobro me umore,al šarmantno im oprostim,haha!

    OdgovoriIzbriši
  6. hah. a svaki znak ima pozitivu i negativu...ja se recimo brzo pokrenem:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Naše mame djevice..i moja je!

    OdgovoriIzbriši
  8. Neka naših Djevica!!! Kakve su, takve su - naše su:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails