10. 09. 2010.

ako vas put nanese na Beverly Hills

i pri tom ogladnite, željni ste slavnih osoba uživo, fenomenalne 'spize' - smjesta posjetite restoran Villa Blanca! Uz to ćete naići i na konobara samozatajnog, drski zgodnog i pomalo divljeg izgleda, koji na kraju progovori naš jezik dok vam donosi račun i priopćava da vas on časti espressom.
menu u skladu s bijelim interijerom
s ulice
naziv bijelog restorana
jeli smo vani, uz ulicu najzanimljiviju u tom kraju
decentna unutrašnjost restorana
Tu ćete sresti zadivljujuće face- liftinge, najstarije stanovnike Zemlje koji njeguju izgled dvadesetogodišnjaka, krajičkom oka uočiti glamurozne automobile.

Paris Hilton tu svraća
David Hasselhoff  kad je trijezan 
Audrina Patridge and Kristin Cavallari filming a scene from 'The Hills' at the Villa Blanca
Muž nakon ručka
Imala sam strahovito zabavan 'lunch' tamo...'ajte i vi, nećete se razočarati. Inače, recesija se dobro primjećuje na Rodeo Driveu, moram priznati...
 
Sharon Stone na izlasku
zategnute face u unutrašnjosti
moja salata jedna od najukusnijih salata ikada, s lososom, mladim špinatom, rikulom, mandarinama i pokapana preljevom slatkastog okusa, mmmh...
nakon toga možete u otmjeni shopping
ili na popodnevni odmor u svoju kuću u blizini
bilo kako ona izgledala
ili do hotela u koji ste odsjeli
u udobnim sobama
ili do prostranih skupocjenih stanova u jednoj od čuvanih zgrada na vrijednom Wilshire Boulevard...
Možda biste kupili stan baš tu!?!
Klik ovdje.

4 komentara:

  1. Sani Pervan: Rea too good to be thruth :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. "najstariji stanovnici zemlje koji njeguju izgled dvadesetogodišnjaka" :)))))

    restač mi se čini divan, sviđa mi se i tvoj izbor jela, ne bi odolila Hasselhoffu poslat piće na moj račun :)

    a iznenadilo me kako je rodeo drive mali,kratak ili su meni podvalili maketu?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hola, Dea!
    Odusevljena sam slanjem pica Hasselhoffu!
    Nije maketa.
    Dobrodosla nazad u salon:))))))))))))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails